[linux] Re: problem so SSL kniznicou na Debian testing, blbne IMAPS, courier-imap - rychle riesenie problemu

Sona Novosadova sona_novosadova na ses.sk
Středa Říjen 26 08:39:32 CEST 2005

Myslim, ze som mala ten isty problem. Mam na serveri nainstalovany
qmail + daemontools + ucspi-tcp a po updatovani (Debian testing)
zrazu qmail prestal prijimat maily - smtp hlasil dokola chybu
"read error or connection closed".

Vsetko sa rozbehlo ked som nanovo prekompilovala daemontools a ucspi-tcp.

Sona