[linux] clamAV chroot

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Říjen 26 12:22:34 CEST 2005

On Wed, Oct 26, 2005 at 10:10:54AM +0200, emar wrote:
> Ahoj!
> Mam nainstalovany clamav poslednu verziu (neviem ci je to linka na ver.
> 0.87)
> celkom to bezi, ale neviem to spustit v chroote:
>
> #chroot /chroot/dir /usr/sbin/clamd
> ERROR: Can't get information about user _clamav.
>
> chroot mam samozrejme pripraveny, su tam libky aj /etc/passwd s
> uzivatelom "_clamav":
> _clamav:*:808:808:Clam Antivirus::/sbin/nologin
>
> zda sa ze to nesuvisi s konfiguraciou clamav
> tocim sa stale dokola a google tiez nepomaha, pomozte
>
> este by som dodal, ze pouzivam slacware10.1 a NO pam

Ahoj,

  na jeho spustaenie v chroote budes potrebovat v tom chroote aj
dalsie subory. Zrejme ti chyba alebo mas nespravne nastaveny passwd
(napr. pristupove prava, ...), popripade nejake konfiguracie clamavu.

  Mozes pouzit napr. skript na vytvorenie chrootu zo sagatora, ktory
by to mal zvladnut. Popripade pouzit sagator cely a pouzivat libclamav
priamo v chroote, co je budovane priamo na bezanie v chroote.

		SAL