[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Říjen 27 01:51:41 CEST 2005

Zdravim

Budem cestovat z hotela s klasickym ethernetom do hotela, kde je len
wireless access. Pri tejto prilezitosti si musim zaobstarat nejaku
PCMCIA wireless kartu do mojho Dell Latitude laptopu.

Mozete mi nieco doporucit? (co samozrejme bezi pod Linuxom)

Samozrejme rad by som, aby to islo so standadnym 2.6 jadrom (mam 2.6.11
ale skompilujem si aj novsie ak bude treba) a nebolo ho treba patchovat
a podobne. Rovnako tak by bolo dobre, ak by sa nemusel nahravat nejaky
firmware a podobne. Na cene, velkosti a vzhlade nezalezi. Dolezite je
len, aby to bola PCMCIA karta (v USB mam mys).

Ak by to mal niekto rozbehane s tym istym alebo podobnym laptopom, tak
to by bolo uplne najlepsie.

Vopred vdaka za vase rady

Nepto

--