[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Čtvrtek Říjen 27 21:07:03 CEST 2005

v wireless svete existuju 3 standardy a,b,g ktore hovoria o frekvencii
na ktorej zariadenia komunikuju .. atd.

najrozsirenesjsi je b (rychlost prenosu do 11Mbps), najmenej a (aspon v europe)
v sucastnosti je b standard prakticky vytlaceny g standardom (do
54Mbps) ktory okrem toho ze je spatne kompatibilny s b vie komunikovat
na vyssej prenosovej rychlosti + podporuje sifrovanie WPA, (WEP dnes
prakticky znamena "otvorena siet").

existuju karty a/b/g (v latitude mam broadcom minipci build-in kartu,
ale funguje mi len s ndiswrapperom), b/g chce povedat ze podporuje oba
standardy.

aj tak si ale myslim (opravte ma ak sa mylim) ze ak je karta 802.11g,
tak je aj 802.11b

teraz ma napada; ja som este nevidel latitudeD (alebo tvoj je iny?)
bez wireless LAN.
vsetky funguju minimalne pod ndiswrapperom. jedine ze by si mal C-cko
alebo nejaky starsi model...