[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Pátek Říjen 28 08:58:08 CEST 2005

ak si v USA tak to mas ovela jednoduchsie, ja som nasiel vsetko co som
hladal v internet shopoch v USA alebo na AMAZON.com, problem bol ze
electronic devices neposielaju do europy lebo zaruky alebo co......

ja som si nakoniec moju kartu od proximu (orinoco gold) objednal z
anglicka www.computerguy.co.uk

okrem toho mas moznost oblejdnat rovno z dell.com miniPCI adapter. v
tom pripade by som namiesto broadcomu isiel po intelackom - existuje
nativny kernel driver ....

pikoska: ked som travil hodiny browsovanim a zistovanim info o
cipcetoch tych kariet (pozor, napr. u dlink existoval rovnako oznaceny
model s dvoma upne odlisnymi cipsetmi), narazil som na kartu od
microsoftu (vieme ze vyrabaju ukrem perfektneho :) SW aj HW), ktora
mala perfektnu podporu pod linuxom.....