[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Kocur kocur na zsvak.sk
Pátek Říjen 28 12:06:22 CEST 2005

Nazdaarek...

ja som si zaobstaral Planet WL-3560 Cardbus Adapter..
som maximalne spokojny..

treba ktomu asi pravnepodobne skompilovat najnovsie ovladace madwifi

ja mam MDK 10.2 (Mandriva 2005 LE PP) a tam dodane ovladce este
nepoznali moju verziu firmware v karte..

..inac  NO PROBLEM..