[linux] PCMCIA Wireless karta -- doporucenie

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Pátek Říjen 28 16:42:25 CEST 2005

> okrem toho mas moznost oblejdnat rovno z dell.com miniPCI adapter. v
> tom pripade by som namiesto broadcomu isiel po intelackom - existuje
> nativny kernel driver ....

Broadcomu sa treba vyhnut z daleka, su to ignoranti... Mozno to raz
pochopia :)

Ja som nemohol a v tej dobe som ani netusil o co ide. Mam BCM4306
802.11b/g Wireless LAN Controller, ale rozchodit sa mi ho podarilo az
viac ako 1/2 roka po kupe notebooku. Mam amd64 a pouzivam ndiswrapper a
je to celkom chodive.

Chipset ze technologickeho hladiska je super a vie vela zaujimavych
veci, ale co z toho ze ich pristup je nedame, nepovieme...

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)