[linux] graficka karta

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Pátek Říjen 28 15:45:25 CEST 2005

On (27/10/05 17:44), Milan Toth wrote:
> Zdaricko,
>
>    rad by som si zadovazil nejaku naozaj dobru graficku kartu, ktora by
> mala mat vystup na dva monitory. Mam dobre skusenosty s nVidiou z Ati
> ani velmi nie. Mohol by mi niekto poradit nejaku graf. kartu, kto ma
> konkretne dobre skusenosty s nVidiou. Chcel by som na nej aj hrat hry.
> Pouzivam iba linux (debian unstable). Vopred dakujem za typ.
>
> --
> Milan

Minuleho roku sme to mali so spolubyvajusim rozbehane na
Nvidia GeForce 66000  (Inno 3d). S original nvidia driverom.

Na jednom monitore (LCD cez DVI vystup ) bezali normalne aplikacie (mozilla, aterm, a
vsetko potrebne k zivotu :) ) a na druhom CRT cez analogovy vystup
bezalo permanantne VLC (bol zapnuty VLC HTTP interface, takze som vedel
prepinat aj ja z druheho kompu programy , hlasitost, zapnut film ci
pozerat multicasty).

Akurat co bol problem ze grafika sa znazila spustit Screen 0 na
analogovom vystupe a Screen 1 na DVI , nech som menil nastavenia
hociako.

Nakoniec to poriesil

Option "ConnectedMonitor" "DFP",
Viac v
ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-7676/README.txt

Su tam pekne veci popisane napriklad :)

Section "ServerLayout"
        Screen         0 "Screen0"
        Screen         1 "Screen1" leftOf "Screen0"
    EndSection

A este sme neako upravovali startovaci desktop manager, ale uz presne neviem ako ,lebo ked preinstaloval system si nezalohoval konfiguraky :(.