[linux] message size limit

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Září 6 11:11:15 CEST 2005

Hello,

  pokial viem tak sa to neda pre roznych uzivatelov inac. Jedine co ma
  napada je urobit si na to skript a ten volat pomocou
  check_policy_service (na rovnakom principe pracuje aj postgrey).
  Akurat ze skutocnu velkost emailu ten skript dostane az v postfixe
  2.2 (predtym dostane velkost emailu len ak bola zadana v
  hlavickach). A tiez by mohol byt problem ze v tom okamihu postfix
  este nevie akemu uzivatelovi bude mail doruceny - pozna iba prijemcu
  podla hlaviciek.

  Viac info na http://www.postfix.org/SMTPD_POLICY_README.html

--
  bYE, Marki