[linux] Re: HW/SW RAID

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Září 8 16:46:41 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
> zalezi od daneho RAIDu. pri skutocnych HW RAIDoch je sanca ze budu zvladat
> hotplug diskov atd.

IMHO, hotplug pri hw raide ocakavam automaticky

> zalezi od daneho RAIDu. pokial nebude mat konfiguracne nastroje pre linux
> tak asi nie.

Tak tato cast vyzera uz celkom dobre, dost vela radicov uz ma SNMP. A
tie ktore som zatial pozeral tak z hladiska linuxu vyzeraju v pohode.

Bohuzial vsak nikde neviem najst ziadny feedback o hw raidoch pod
linuxom, kazdy pouziva len sw raid :(. To ma tak trochu zaraza a neviem
rozlisit ci je to z dovodu $ alebo je tam iny zavazny problem.

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)