[linux] Stare .h subory pre IPX

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Pátek Září 9 15:36:48 CEST 2005

Zdravim.

Snazim sa skompilovat nieco stare pre IPX siet a chybaju mi 4 subory, co by mali byt niekde v "/usr/include/", pravdepodobne "/usr/include/sys/", ale moze byt aj "/usr/include/netware":

tiuser.h
nwctypes.h
stream.h
ipx_app.h

Viete mi niekto poradit, kde ich najdem? Na svojom disku tieto subory nemam, ani na instalacnom CD Slackware, Debian a neviem ich najst ani na internete na stiahnutie. Pripadne, ak ich niekto ma, mohol by mi ich poslat? Mali by byt dost stare, asi 1995 - 2000.

A vsimol som si, ze vseobecne mam problem najst nejaky konkretny linuxovy subor na stiahnutie, ak nie je priamo v nejakom baliku. Nachadzam obvykle iba diskusie o suboroch. Ako to riesite vy?

Dakujem,

Martin Sechny

Aktivujte si neobmedzenu mailovu schranku na www.pobox.sk!