[linux] Znovu bvrowsery a EASY

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Září 11 13:30:58 CEST 2005

Ahoj,

> V poslednej dobe som , ako mnoho z Vas, trochu hral ping-pong
> so zakaznickym centrom T-mobil-u - az do chvile, ked druha strana
> prestala komunikovat, ohladne dobijania EASY prostrednictvom
> alternativnych prehliadacov. Asi sa lady pohli - lebo stranky su
> upravene a vcera som USPESNE dobil kredit z Firefox-u !
> Neviem, co s tym spravili, ale dufam, ze im to vydrzi.

ja som pred tyzdnom poslal papierovou formou staznost na sefov oddelenia
sluzieb zakaznikov (kvoli chromej e-mailovej podpore), oddelenia IT
(kvoli nepodporovaniu alternativnych browsrov) a generalnemu
riaditelovi, takze som rad, ze to k niecomu bolo...

Inak, na taketo pripady odporucam greasemonkey a platypus :).

 Juraj.