[linux] chybna RAMka a linux

Neděle Září 11 18:57:08 CEST 2005

On 11.09 18:51, tyzenhaus wrote:
> to vyzera zaujimavo, len skoda ze tam nie je aj patch na jadro 2.6.12 :(

ked uz nie si ochotny kupit novu ram, iste obetujes aj novsi kernel ;)
alebo mozes skusit ci sa to tam neda narvat. Mozno rozdiel medzi kernelom
2.6.11 a 2.6.12 je taky ze ten patch funguje bez problemov aj v novsom.

btw v debiane sa to vola kernel-patch-badram mozno v inych distrach to
najdes tiez
Enter any 12-digit prime number to continue.