[linux] gcc -lposix4 a Fedora

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Září 14 15:07:23 CEST 2005

Vazena konferencia!

neviem mi niekto poradit ako zlinkovat uz konecne skompilovany zdrojak
pod Fedora Core 2, ktory bol povodne pre Solaris nasledne portovany na
Mandrake 8.2  a na oboch potreboval gcc -lposix4 ide totiz o demo
casovaca a "sigaction"... Upravit zdrojak tak aby ho gcc 3.3.3
skompilovalo som dokazal z man hravo ale  ani v manule ani cez google
som nenasiel volbu, ktora by ju nahradzala a tuto neberie a ak tam nie
je nic tak je pochopitelne nezname odkazy v objektovo file-e

Nevie niekto poradit...

S vdakou

Peto

P.S. veduci cviceni chce migrovat a mam testnut ci to pojde.... - robim
RH5.2, Slack 9.0 a MDK 9.0...