[linux] gcc -lposix4 a Fedora

Jan Sarenik jasan na x31.com
Středa Září 14 18:10:50 CEST 2005

Ahoj!

> neviem mi niekto poradit ako zlinkovat uz konecne skompilovany zdrojak
> pod Fedora Core 2, ktory bol povodne pre Solaris nasledne portovany na
> Mandrake 8.2  a na oboch potreboval gcc -lposix4 ide totiz o demo
> casovaca a "sigaction"... Upravit zdrojak tak aby ho gcc 3.3.3
> skompilovalo som dokazal z man hravo ale  ani v manule ani cez google
> som nenasiel volbu, ktora by ju nahradzala a tuto neberie a ak tam nie
> je nic tak je pochopitelne nezname odkazy v objektovo file-e

Cez Google ani nemas co najst, pretoze toto nieje standardna volba
GCCcka. Ty touto volbou vravis, aby sa kompilovany program zlinkoval
s kniznicou libposix4, tu vsak nepoznam a neviem odkial by si ju
mohol zohnat, ci vobec je pre Linux. Asi nie a trebalo by to nahradit
niecim inym.

Mozno Ti pomoze toto:
http://h21007.www2.hp.com/dspp/files/unprotected/linux/sol_to_linux_porting_guide.pdf

  Prajem pekny den, aj ostatnym Linuxakom!
   S pozdravom
    JaSan