[linux] Vyplnanie osobneho profilu na strankach Lugconu

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Září 16 09:47:05 CEST 2005

Zdravim,

vsimol som si jednu taktu vec: ked sa na strankach Lugconu prihlasim
a idem si upravit moje osobne nastavenia
( http://www.sklug.sk/lugcon-reg/index.php?what_personal=Osobn%E9+nastavenia
), vo formulari sa mi zazracne objavi moje heslo. A co je este lepsie,
tak ani nie je sifrovane. Podotykam, ze to nie je sposobene automatickym
doplnenim hesla z Firefoxu, pretoze toto heslo je priamo napisane v HTML
kode.

Byva dobrym zvykom, ze heslo v databaze je sifrovane a na zmenu hesla sa
vzdy najprv pyta stare, nove heslo sa pise 2x.

Mohli by toto autori toho systemu opravit?

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :