[linux] Vyplnanie osobneho profilu na strankach Lugconu

Matas Horvath matus na mujmail.cz
Pátek Září 16 16:14:58 CEST 2005

Hi,

este odporucam lepsie ochranit meno a heslo do databazy, ktore je
pristupne aj z webu (neskusal som ci funguje) -- detaily posielam
sukromne. A este, ked som zadal ako login name apostrof, vyhodilo to
nejaku SQL chybu, takze mozno by sa dal spravit aj SQL injection utok...

zdravi

Matus Horvath