[linux] Vyplnanie osobneho profilu na strankach Lugconu

Jan Sarenik jasan na x31.com
Pátek Září 16 18:21:15 CEST 2005

Ahoj!

> vsimol som si jednu taktu vec: ked sa na strankach Lugconu prihlasim
> a idem si upravit moje osobne nastavenia
> ( http://www.sklug.sk/lugcon-reg/index.php?what_personal=Osobn%E9+nastavenia
> ), vo formulari sa mi zazracne objavi moje heslo. A co je este lepsie,
> tak ani nie je sifrovane. Podotykam, ze to nie je sposobene automatickym
> doplnenim hesla z Firefoxu, pretoze toto heslo je priamo napisane v HTML
> kode.
>
> Byva dobrym zvykom, ze heslo v databaze je sifrovane a na zmenu hesla sa
> vzdy najprv pyta stare, nove heslo sa pise 2x.

Hesla su v pripade tohto registracneho systemu ulozene
nesifrovane (nehashovane) v SQL databaze. Nevravim ze je to dobre. Tak
to je.

> Mohli by toto autori toho systemu opravit?

Autorom systemu je ak si dobre pamatam (a pricom sa ospravedlnujem
v pripade ze sa mylim) WWW. Myslim ze odvtedy co to on spravil to bolo
nejako uprave neviem kym, ale momentalne samotny registracny system nema
spravcu, ktory by ho poznal. Ja som tam spravil dnes ten zasah ale
netvrdim ze je to najlepsie jedine riesenie.

Ak ma niekto pripraveny iny registracny system pre LugCony, ozvite sa.
SKLUG nieje ziadna statna ani monopolna organizacia, ked niekto chce
prispiet a ma cim, je vitany. Neda sa vkuse len cakat stylom ,,Ach,
ved je to opensource, niekto to spravi...''.

  Dakujem za pochopenie.
   S pozdravom
    JaSan.