[linux] Vyplnanie osobneho profilu na strankach Lugconu

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Září 16 18:51:10 CEST 2005

On Fri, Sep 16, 2005 at 05:21:15PM +0100, Jan Sarenik wrote:
> Autorom systemu je ak si dobre pamatam (a pricom sa ospravedlnujem
> v pripade ze sa mylim) WWW. Myslim ze odvtedy co to on spravil to bolo
> nejako uprave neviem kym, ale momentalne samotny registracny system nema
> spravcu, ktory by ho poznal. Ja som tam spravil dnes ten zasah ale
> netvrdim ze je to najlepsie jedine riesenie.

Pod akou licenciou je ten registracny system vydany? Ak by to bolo Open
Source a bolo by mozne dostat sa k zdrojakom, mozno by to naozaj niekto
opravil. ;-)

Ja viem poskytnut priestor na hostovanie projektu, system na spravu
verzii projektu, rozhranie na pridavanie a manazovanie zoznamu chyb,
mailinglist k projektu, web rozhranie k CVS. Na zaciatku mozem fungovat
aspon ako integrator patchov a aplikovat ich na verziu v CVS.

Stacilo by to na zaciatok?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :