[linux] Vyplnanie osobneho profilu na strankach Lugconu

stab stab na unknown.sk
Pátek Září 16 18:52:55 CEST 2005

cawko

no to co si napisal je vyhoda mojho riesenia, okrem toho si myslim ze je
to systemovejsie riesenie
ale napada ma nevyhoda tvojho riesenia
ked budes mat v /lugcon-reg aj nejaky iny file ako php subor, napriklad
nejake gifka alebo hocico,
bude mu vnuteny mime-type application/x-httpd-php, a to predsa nechceme ;o)

stab