[linux] Navrh prednasok na LugCon - hlasovanie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Sobota Září 17 19:17:26 CEST 2005

Zdravim!

Rozpraval som sa s JaSanom a ukecal ma, aby som spravil na pripravovanom
LugCone nejaku prednasku. Napadlo ma viacej tem a teraz sa neviem
presne rozhodnut, o com by ludia najviac chceli pocut.

Pomozte mi preto prosim rozhodnut sa. Mna napadli tieto temy:

- Textovy editor Vim

  Prednaska by mala byt koncipovana pre zaciatocnikov, ale mozem skusit
  ukazat aj zopar zaujimavych pokrocilejsich vlastnosti.

- Porovnanie CVS a Subversion

  Pre tych, ktori este CVS alebo Subversion nepouzivaju by som ukazal,
  na co vsetko sa pouzit da a ake vyhody/nevyhody z toho plynu.

- Zaludnosti Perlu alebo perly v Perle

  Perl je fajn, ak ho vie clovek pouzivat. Ale zaciatocnika mozu odradit
  viacere nezrovnalosti. Skusime sa cez to nejako prehryzt.

- Vyuzitie FastCGI pre rychle weby

  Ake vyhody ale aj nevyhody moze priniest pouzitie FastCGI pri vysoko
  navstevovanych by som chcel vysvetlit v tejto prednaske.

- Zaujimave rozsirenia pre Firefox

  Pre Firefox existuje mnozstvo rozsireni, ktore vedia sprijemnit
  brazdenie internetu. Ja ich mam nainstalovanych uchylnych 37, takze
  nieco sa z toho bude dat vybrat. ;-)

Nechcel som zatial vsetky tieto prednasky registrovat na
http://www.sklug.sk/lugcon-reg/index.php?what=show_lugcon&id=14 a tak
som si vytvoril vlastny system na zahlasovanie.

Zahlasovat za prednasky, ktore sa Vam pozdavaju mozete urobit tak, ze na
MOJU adresu (nie na adresu mailinglistu) <rajo AT platon.sk> zaslete
email s predmetom spravy "hlasovanie: a c b e", kde pismenka v predmete
spravy vyberiete podla kluca:

a - Textovy editor Vim
b - Porovnanie CVS a Subversion
c - Zaludnosti Perlu alebo perly v Perle
d - Vyuzitie FastCGI pre rychle weby
e - Zaujimave rozsirenia pre Firefox

Akceptovane budu prve 4 pismenka. Pocet bodov sa priradi postupne 4, 3,
2, a 1 bod. Svoje hlasovanie mozete upravit, ak poslete novy mail s inym
predmetom spravy.

Podla toho, ako dopadne hlasovanie sa pokusim pripravit si prednasku.
Vyberiem tu, o ktoru bude najvacsi zaujem. Ak budu mat 2 prednasky
podobny pocet bodov, som ochotny spravit prednasky obe.

Ked sa vysledky hlasovania ako tak ustalia a rozhodnem sa pre niektoru
prednasku, zaregistrujem si ju aj na strankach SKLUGu.

Priebezne vysledky hlasovania su dostupne na adrese
http://rajo.platon.sk/index/sk/show,hlasovanie

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :