[linux] PCMCIA Wifi Karta Roline

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Září 22 00:39:51 CEST 2005

On Wed, Sep 21, 2005 at 12:50:43PM +0200, Kocur wrote:
> Dobry den vsetkymm..
>
> chcem sa len spytat ci mate niekto skusenost z touto WiFi pod linuxom..
> http://www.roline.sk/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=53547&Level=5311
Pozrel som, ale bohuzial som nevidel nic ine ako marketingove
informacie... :-/. Udaje ako chipset su poctivo zamlcane.

> ci je to "rozchoditelne"...pretoze cena je dost priazniva...
Hmm, ak 'rozchoditelne' znamena klientsky rezim, tak je sortiment dost
siroky - pod ndiswrapperom funguje dost vela kariet (teda, na x86, nie na
x86_64).
Ak sa jedna o rozumnu pracu, tak presne neviem - dobre podporovane su
starsie prism54 karty; neviem, v akom stave je driver pre novsie SoftMAC
prismy... .
Dalej by mozno mohla byt pouzitelna karta s atheros chipsetom, ich ovladac
je na madwifi.sf.net.

Su este aj nejake dalsie, na ktoru si v tuto rannu hodinu nespominam... .
Dufam, ze som aspon trosku pomohol, drzim palce pri nakupe alebo hladani
spravnej karty.

	Milan Plzik