[linux] chkrootkit - "Segmentation fault" a "Broken pipe" problem

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pátek Září 23 15:10:59 CEST 2005

Ak ti podobnym sposobom neblbnu aj ine programy, je to v kazdom pripade
podozrive.

Skus toto: Stiahni chkrootkit na nejakom inom pocitaci, napal na
cd/disketu, nabootuj z nejakeho live cd, bez pripojenia na internet,
skompiluj chkrootkit z diskety/cd, namountuj niekam disk, spusti
chkrootkit (parameter -r). Ak mas trojana ktory chkrootkit vie najst,
tak by ho mal najst. Ak nic nenajde, nemusi to ale stale znamenat ze si
cisty...

Matus