[linux] pripojenie na siet

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Září 27 13:24:18 CEST 2005

Ahoj,

tak ešte jedna vec. Občas mám pocit, že ľudia podceňujú možnosť lokálnych
kontaktov na iných ľudí pracujúcich v podobnom obore. Ja síce nepôsobím
momentálne v Bratislave, ale môžem Ti dať pár tipov, keď nevieš koho
osloviť a možno by to bola naozaj len otázka (z|vy)behnutia niekoľkých
schodíšť. V Blave je veľa šikovných ľudí, takže odporúčam trocha poloziť
aj lokálnu sieť a zistiť si, či sa vieš spojiť s nejakým lokálnym guru.
Neslobodno to podceňovať. My tu môžeme strúhať rôzne grimasy a snažiť
sa Ti pomôcť vo viere že nejaký agent formy SuSE sleduje túto diskusnú
skupinu a tomu ktorému z nás za pomoc začínajúcim používateľom pridá
nejaký ten plusový bodík... ale lokálne kontakty netreba podceňovať.

Ozvi sa rovno mne, ak chceš kontakt na pár ľudí.

  Prajem veľa zdaru,
   s pozdravom
    JaSan

PS: S tými plusovými bodmi oblbujem. Dúfam že ma neberie nikto vážne :-P