[linux] Prisposobovanie webstranky pouzivatelovi

martin hudec corwin na aeternal.net
Úterý Září 27 14:06:58 CEST 2005

Ahoj,

On Tue, Sep 27, 2005 at 01:36:05PM +0200 or thereabouts, Lubomir Host wrote:
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
> <head>
> <title>VyVolen\355.sk</title>
> --------------------------------------------------------%<--------------------------------------------------------
>
> (za \355 si dosadte asci znak s hexa kodom 0xED, kedze to je upraveny
> vystup zo strace, ktory to pise v osmickovej sustave).
>
> V celom texte vsak chyba diakritika na pismenkach, vynimku tvoria znaky
> zo znakovej sady iso-8859-1. Mam preto podozrenie, ze server prekodoval
> [...]

  Chyba nie je u teba, potvrdzujem totozne spravanie na FreeBSD
  7.0-CURRENT (viem mimo misu, ale OS na to vplyv nema najskor) a
  Firefox s user agentom:
  Mozilla/5.0 (X11; U; FreeBSD i386; en-US; rv:1.7.10) Gecko/20050920
  Firefox/1.0.6

  Aj som im skrz to pisal, ale nereagovali.

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"