[linux] filtrovanie spamu s linkami na uk.geocities.com

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Září 27 20:17:25 CEST 2005

On Tue, Sep 27, 2005 at 07:57:37PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> nestacilo by trochu zaucit bayes filter? su zapnute sietove checky?

Ja sa o to snazim spustanim prikazu 'nice -n 19 sa-learn --spam
--showdots /home/rajo/Maildir/.spam/cur' ako root, ale pravdepodobne mam
asi nieco zle nastavene a musim si niekedy pozriet konecne ten manual
k SA. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :