[linux] Ako definovat IPv6 host do sshd/authorized_keys ?

Ernest Beinrohr Ernest.Beinrohr na axonpro.sk
Čtvrtek Září 22 11:30:58 CEST 2005

Zdravim, mam problem, ktory som mal uz viackrat. Pripajam sa na ssh
server, ktory ma IPv6 podporu ale pripadam sa z normalnej IPc4 siete. V
~/.ssh/authorized_keys mam svoj kluc, ktory aj funguje, kym nepridam
zaznam "from=1.2.3.4" pred to. Po tejto zmene sa na server neviem
dostat, lebo napriek tomu ze moja IPcka je 1.2.3.4, tak sshd ma odpali s
hlaskou v messages "sshd: refused connect from ::ffff:1.2.3.4
(::ffff:1.2.3.4)"

Skusal som do ~/.ssh/authorized_keys pridat string "::ffff:1.2.3.4" ale
nepomohlo. Netusite ako sa to pre sshd definuje takato adresa?

dik, cafte

PS: pisem po precitani man sshd, google, a ggroups

--
Ernest Beinrohr, (Ing.) OERNii
Admin @ Axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/