[linux] Fedora 2 a no init found

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Září 29 11:25:57 CEST 2005

Vazena konferencia!

Skusali sme instal FC2  tak, ze len skopirujme paraticie so zachovaim
cisel... cez Fedora Rescue dokonca po chroot sme zapisali GRUB tak, ze
dual OS boot no problem - Win2k(nekopirovane) ide ale FC2 sice jadro
bootne nov yhlasi,ze neomze mount-nut root particiu a potom topic. Chyba
je v style chybajuci superblock ale nie je to presne toto -ext3 a potom
topic... Nejde mi to do hlavy kedze /boot je na tej udajne necitatelnej
particii... Kedze preferujem lilo a toto je len uloha, nie je mi clekom
jasne co sa mohlo stat... - definicia particii je sice inav grub a ina
vb lilo ale ak cita jadro  tak by mala byt dobra... Neskopiroval sa
akurat /proc ale ten sa vytvoril, zvlast a este nesli  nejake subory v /
udajene  suvisiace s SE Linux, co jew sice mozne ale nezda sa mi to...

Neviem niekto poradit..

S vdakou

Peto..