[linux] phpmyadmin +kodovanie

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Duben 6 10:46:38 CEST 2006

ahoj, nesuvisi to s verziou phpmyadmin, ale verziou mysql. myslim, ze od
verzie 4.1.nieco (neviem presne) pribudla moznost definovat charset pre
tabulku a tiez jednotlive 'stlpce' tabulky (neviem presne ako sa to
vola, ale ved si najdes). suvisi to trochu aj s triedenim (sort) atd.
riesil som to uz dost davno, takze na detaily si nespominam.

zmen 'charset' pre jednotlive tabulky/stlpce a pojde to. mne to pomohlo.
potom nebudes mat problem vkladat korektne zaznamy cez phpmyadmin. (pre
istotu si vsak urob zalohu existujucej db, alebo rob 'pokusy' na kopii.

snad som ta aspon trochu nakopol.
--
mk