[linux] phpmyadmin +kodovanie-vyriesene

michal.lackovic na sk.non.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.non.schneider-electric.com
Pondělí Duben 10 16:19:37 CEST 2006

zdravim,

teraz to uz vsetko funguje
 dakujem

miso

stanojr na blackhole.websupport.sk
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
10.04.2006 15:57
Please respond to
Vseobecna diskusia o Linuxe <linux na lists.linux.sk>

linux na lists.linux.sk
cc

Subject
Re: [linux] phpmyadmin +kodovanie

hned po mysql_connect z php skriptov webu zavolaj
mysql_query("set names cp1250");
tymto povies mysql ze chces vsetky data vo win1250 kodovani (taktiez v
takom mu budes posielat)