[linux] Apache, php - nastavenie gzip modulu

pokus fanderska na pobox.sk
Středa Duben 12 14:53:14 CEST 2006

Pekny den.
Potrebujem niekolkokrat v priebehu jedneho scriptu pouzit php funkciu flush() ktora vyprazdni buffer a odosle data na klienta. Problem mam ale s kompresiou. flush() pri zapnutej gzip kompresii nefunguje. A tu sa dostavam k jadru problemu. Ako vypnut gzip modul len pre urcity skript? Cez htaccess ovplyvnim len cely adresar, existuje nastavenie htaccess viazane na tvar url v ratane querystringu?

Napada ma moznost vypnut gzip globalne a riadit kompresiu na urovni php skriptu pomocou ob_start('ob_gzhandler'); rad by som ale vedel či to nejde spraviť jednoduchšie napr. cez .htaccess. Dik za pripadnu radu alebo nasmerovanie.
--
Patrik Jan (pa3k)