[linux] Apache, php - nastavenie gzip modulu

Ondrej Žilinec cievo na hotmail.com
Středa Duben 12 19:34:23 CEST 2006

Osobne by som to riesiel cez direktivu ob_start('ob_gzhandler'); a
nespoliehal sa na .htaccess :)

S pozdravom Ondrej Zilinec

----- Original Message -----
From: "pokus" <fanderska na pobox.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, April 12, 2006 2:53 PM
Subject: [linux] Apache, php - nastavenie gzip modulu

Pekny den.
Potrebujem niekolkokrat v priebehu jedneho scriptu pouzit php funkciu
flush() ktora vyprazdni buffer a odosle data na klienta. Problem mam ale s
kompresiou. flush() pri zapnutej gzip kompresii nefunguje. A tu sa dostavam
k jadru problemu. Ako vypnut gzip modul len pre urcity skript? Cez htaccess
ovplyvnim len cely adresar, existuje nastavenie htaccess viazane na tvar url
v ratane querystringu?

Napada ma moznost vypnut gzip globalne a riadit kompresiu na urovni php
skriptu pomocou ob_start('ob_gzhandler'); rad by som ale vedel či to nejde
spraviť jednoduchšie napr. cez .htaccess. Dik za pripadnu radu alebo
nasmerovanie.
--
Patrik Jan (pa3k)