[linux] fetchmail a mazanie mailov po urcitom pocte dni

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Duben 15 13:31:05 CEST 2006

Ahojte,

   mam rozbehany fetchmail, ktory ma zapnutu volbu keep. Potrebujem, aby
   maily v mailboxe ostali dajme tomu 5 dni a potom sa zmazali. Teda pri
   kazdom stiahnuti by som chcel, aby sa zmazali prave tie maily, ktore
   su starsie ako 5 dni. Bolo by fajn, keby program pouzival subor
   fetchmailuids, aby som si bol isty, ze tie maily fetchmail uz naozaj
   stiahol. Vo fetchmaile priamo som takuto moznost nenasiel, ale je to
   vlastne standardna ficurka pop3 klientov (zial taham to od telecomu,
   takze imap nehrozi).

   Poznate nejaky tool, ktory by to zvladol alebo musim nakopnut ruby s
   pop3 modulom?

    J.