[linux] VYRIESENE: fetchmail a mazanie mailov po urcitom pocte dni

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Duben 18 01:51:51 CEST 2006

Ahojte,

>    mam rozbehany fetchmail, ktory ma zapnutu volbu keep. Potrebujem, aby
>    maily v mailboxe ostali dajme tomu 5 dni a potom sa zmazali. Teda pri
>    kazdom stiahnuti by som chcel, aby sa zmazali prave tie maily, ktore
>    su starsie ako 5 dni. Bolo by fajn, keby program pouzival subor
>    fetchmailuids, aby som si bol isty, ze tie maily fetchmail uz naozaj
>    stiahol. Vo fetchmaile priamo som takuto moznost nenasiel, ale je to
>    vlastne standardna ficurka pop3 klientov (zial taham to od telecomu,
>    takze imap nehrozi).

> [...]

http://www.klaverstijn.nl/popclean/

Pekne je, ze to vie spolupracovat s fetchmailom (teda pozna jeho
konfiguracny subor, cize hesla staci drzat na jednom mieste, pozna
fetchmail uids, takze vie, ktore maily fetchmail uz stiahol a nezmaze
nieco, co by uz nestiahol).

Jasanov navrh s getmail riesenim sa mi nepacil, fetchmail mi chodi dobre
a som s nim spokojny, menit som nechcel, mam to dobre odladene (za
normalnych okolnosti by to asi nebol problem, ale taham to z dost
exotickeho servera).

 Juraj.