[linux] WMRootMenu

Matej Poncak matej.poncak na ichtys.sk
Středa Duben 19 15:21:49 CEST 2006

Zdravicko konfera.

Mam subor ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu
v ktorom mam vlastne menu. Vyzera priblizne takto:

        (
          WindowMaker,
          (XTerm, SHORTCUT, "Control+Shift+Mod1+x", EXEC, "xterm -sb"),
          (Exit, SHORTCUT, "Control+Shift+Mod1+q", EXIT),
          (NAV, SHORTCUT, "", EXEC, "openapp /LocalApps/navigator.app"),
          (NAVtest, SHORTCUT, "", EXEC,
"/Users/amc/GNUstep/Defaults/testujem")
        )

Ked potom vo Windowmakeri kliknem na NAV spsti sa mi mnou pozadovana
aplikacia
Moj problem je ze by som potreboval este pred spustenim mojej aplikacie
spustit inu aplikaciu. Momentalne to mam riesene cez tlacito NAVtest,
ktory spusti skript, ktory mi pusti tie aplikacie v poradi ake som si
zadal. Ja by som vsak robenie skriptu chcel vynechat a nejako to
zakomponovat priamo do menu.

Skusal som nieco take
(NAV, SHORTCUT, "", EXEC, "xrus jcuken-iso5.xmm; openapp
/LocalApps/navigator.app"),

V tomto priprade sa mi susti len prva aplikacia (xrus) a druha uz nie
(netvrdim ze je zapis spravny na to aby fungoval)

Viete mi poradit ci sa daju spustit dve aplikacie priamo z menu bez toho
aby som musel robit skript ktory ich spusti?

Matej