[linux] ADMIN: Vypadok

Ján Sáreník jasan na x31.com
Pátek Duben 21 20:41:22 CEST 2006

  Ahojte!

  Ospravedlnujem sa za vypadok, ktory trval od pondelka vecera a vsimol
som si ho az dnes. Prepisoval (na ruby obracal) som pravidla
policy-routingu na docasnom serveri, aby som tomu lepsie porozumel,
a zabudol som na to, ze SMTP server otvara nove spojenia, ktore boli po
mojej uprave smerovane do uplne inej siete a tam zahadzovane (sice take
pravidlo ze
 iptables -t mangle -A OUTPUT -s $ip_sklug_sk -j MARK --set-mark 1
som tam mal a postfix server ma natvrdo v master.cf povedane, ze bezi
na adrese $ip_sklug_sk takymto sposobom:

$ip_sklg_sk:25 inet n -       -       -       -       smtpd

hmm... mozno sa tym nealokuje adresa na odchadzajuce spojenia...
a samozrejme, pod tou premennou si predstavujte normalnu ip adresu,
nemam v tych suboroch takuto premennu).

   Ale uz to bezi takze hopsa hor' sa, zem otvor sa,
    prajem pekny vecer.
  JaSan