[linux] Re: MC - nahrada - alternatives - file managers for console

Peter Chabada linux na chabada.sk
Pátek Duben 21 21:26:50 CEST 2006

Jan Kunder píše v Ut 18. 04. 2006 v 20:32 +0200:
> Doplnim sa:
> http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/howto.html
> Midnight Commander in Debian does not support UTF-8.
> B) Preco, ked MC ako taky UTF-8 (s vynimkou mcedit) podporuje?! :(
> C) Tak podporuje alebo nie? Podla MC-stranok nie, podla navodu na
> http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/howto.html

Najnovšia verzia MC podporuje aj utf-8. Pre staršie boli patche na
podporu utf-8, ale co som skusal, tak to bolo strasne nestabilne.

Ak v Debiane nie je verzia, ktora by zvladala utf-8, tak si stiahni
balicek z Ubuntu. Tam uz dost dlho nema s utf-8 problemy. Pravidelne ho
pouzivam.

--
Peter Chabada