[linux] debian na nx6125

Peter Chabada peter na chabada.sk
Sobota Duben 22 13:39:07 CEST 2006

Ján Sáreník píše v Pi 21. 04. 2006 v 22:34 +0100:
> Myslim ze by Ti mohlo pomoct Ubuntu na AMD64, oni sa tvaria ze to maju
> normalne podporovane tak ako akukolvek inu architekturu...

Cca tak pred rokom som u brata skusal 64-bit Ubuntu 5.04 (Breezy).
Slapalo uplne v pohode. Jedina nevyhoda pri 64-bite je, ze momentalne
neexistuje oficialny flash a w64codecs, inak by tam malo byt vsetko.
Tiez by som ti na notebook odporucal Ubuntu. Najma pri HP, ktore ma s
Ubuntu nadstandardne vztahy. Sam pouzivam na desktope Ubuntu a na
serveri Debian s tym, ze uvazujem, ze aj na serveri dam namiesto Debianu
Ubuntu 6.06. 5-rocna podpora je celkom lakava.

--
Peter Chabada