[linux] PCI tools skusenosti a frontend

Peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Neděle Duben 23 09:21:22 CEST 2006

>   Nastavovanie PCI registrov je dost low-level zalezitost, frontend pre
> to je jedine uz spominany setpci. V odpovedi na ten mail v linuxovej
> konfere su presne registre, ktore treba nastavit.

Ja som to bral ako priklad, lebo moj chipset je i815EP a nie VIA, ktora je
problemovejsia. Ale aj tam mim blbne IDE radic, takze ho potrebujem prestavit
... RAM-ky su dokonca underclocked PC133 Cl2.5  na 83Mhz. CL4  Obsah
datasheet-ov k chipsetu poznam... ak mam docinenia s WIN pouzivam
WPCREdit/WPCRSEt
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=3668&Itemid=38&limit=1&limitstart=0
a Power Tweak nevyzera to prave orechove
http://powertweak.sourceforge.net

Vdaka za radu
Peto