[linux] Linux certifikaty

Daniel Ferenci daniel.ferenci na siemens.com
Pondělí Duben 24 16:11:40 CEST 2006

Ahoj,

vdaka za odpoved.

Ono to na co som bol zvedavy je nejaka osobna (pripadne sprostredkovana)
skusenost.
Nieco odskusane.
Nejaky certifikat ktory ma aj dajaku vahu.
Chapem, ze mnozstvo dobrych Linuxakov su samorasti, dobry Linuxak
dostava punc v komunite.
Avsak z bussiness pohladu je tento pristup na nic, firma potrebuje
papier a ak uz sa mam drtit dajake
knizky od certifikacnej firmy chcel by som mat istotu ze to ma daky
zmysel a ten kus papiera ktory od dotycnej firmy vyfasujem
ma vahu aspon za hranicami statu (najlepsie kontinetu).

V kazdom pripade vdaka za reakciu.

Dafe.