[linux] Linux certifikaty

Daniel Ferenci daniel.ferenci na siemens.com
Úterý Duben 25 10:20:39 CEST 2006

Ahoj,

vdaka za odpoved. Uplne suhlasim.

Dovod preco sa zhanam po certifikate je, lebo management nasej firmy
miluje certifikaty. U nas sa to vola Know How management.
Osobne certifikat vobec nepotrebujem, nechem zo zeba robit guru-a, v
Linuxe robim zo 5 rokov a dokazem si poradit zo vsetkymi problemami,
ktore prinasa praca alebo moj desktop doma.

Pre nasho managera som cislo v statistike ktore potrebuje ovahovat
(omarkovat).
Moze ma ovahovat na zaklade nejakych vstupnych informacii.
Co mozu byt napr. informacie od kolegov.
Samotny manager nevie o Linuxe nic (okrem managerskych zvastov), pouziva
Windows v nom Outlook, Excell a Powerpoint.
Papier od certifikacnej firmy je pre nho kvazi objektivna vstupna
informacia.

Tot nas firmeny managent, ci je to dobre alebo zle necham na Vas.
Ja sobne som k tomu lahostajny, papier navyse mi neuskodi, managerko
bude spokojnejsi a este sa ulejem z roboty.
Chcel som sa len dopracovat k papieru ktory ma aj dajaky vyznam.

Dafe.