[linux] Linux certifikaty

Úterý Duben 25 11:02:25 CEST 2006

On 25.04.06 10:20, Daniel Ferenci wrote:
> Dovod preco sa zhanam po certifikate je, lebo management nasej firmy
> miluje certifikaty. U nas sa to vola Know How management.
> Osobne certifikat vobec nepotrebujem, nechem zo zeba robit guru-a, v
> Linuxe robim zo 5 rokov a dokazem si poradit zo vsetkymi problemami,
> ktore prinasa praca alebo moj desktop doma.
>
> Pre nasho managera som cislo v statistike ktore potrebuje ovahovat
> (omarkovat).
> Moze ma ovahovat na zaklade nejakych vstupnych informacii.
> Co mozu byt napr. informacie od kolegov.
> Samotny manager nevie o Linuxe nic (okrem managerskych zvastov), pouziva
> [...]

a zrejme jedina ako-tak objektivna informacia aku mozne o kvalitach
pracovnika ziskat. Samozrejme, referencie sice existuju, ale manazeri sa
nepohybuju casto v prostredi, kde staci zacat vytacat cisla znamytch a pytat
sa ich na dotycne osoby.

Obavam sa, ze pretecie este vela vody <sem vlozte meno rieky tecucej vasou
obcou>, pokial bude (napr.) google vyhladavat a hodnotit ludi na zaklade
referencii tak, ako to dnes robi s web strankami. A aj vtedy bude zrejme
zamestnavat tim pracovnikov, ktori budu mat za ulohu odhalovat podvodnikov...

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller