[linux] Linux certifikaty

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Duben 25 11:39:53 CEST 2006

On Tue, Apr 25, 2006 at 11:02:25AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> a zrejme jedina ako-tak objektivna informacia aku mozne o kvalitach
> pracovnika ziskat. Samozrejme, referencie sice existuju, ale manazeri sa
> nepohybuju casto v prostredi, kde staci zacat vytacat cisla znamytch a pytat
> sa ich na dotycne osoby.

Moj rodinny prislusnik uz ma skusenosti s tym, ze na pohovore na neho
zacali vytahovat veci, ktore nemali ako vediet zo zivotopisu alebo
z osobneho pohovoru. Manazer zacal zabiehat do osobnych veci, co
prezradilo jeho neprofesionalitu. Po zatlaceni manazera do uzkych, ze
odkial ma tieto informacie sa priznal, ze pouzil google. Nesustredil sa
vsak na relevantne veci, ale zo vsetkych udajov ktore nasiel si zacal
domyslat, spekulovat, ...

V pripade neuspesnosti pohovoru by si na tom pravnik urcite zgustol. ;-)

Takze pozor na doverne informacie zverejnovane na webe. Ten parchant
google castokrat prezradi aj to, co nechcete.

Prajem vsetkym, aby pri pohovoroch nenarazili an takyto neprofesionalny
pristup. A az ste v pozicii personalnych agentov, tak pozor na to, co
vsetko o zamestnancovi viete. Niekedy je lepsie nevediet, aspon sa
neprekecnete. ;-)

> Obavam sa, ze pretecie este vela vody <sem vlozte meno rieky tecucej vasou
> obcou>, pokial bude (napr.) google vyhladavat a hodnotit ludi na zaklade
> referencii tak, ako to dnes robi s web strankami. A aj vtedy bude zrejme
> zamestnavat tim pracovnikov, ktori budu mat za ulohu odhalovat podvodnikov...

Teraz je obdobie povodni (15 rocny cyklus, sucho ma prist v roku cca
2015), takze ta voda pretecie mozno ovela skor, ako by sa clovek nazdal.
;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :