[linux] Daju sa nejako spajat vlakna v Thunderbirde ** merge threads Thunderbird email

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Duben 25 14:53:52 CEST 2006

Mike wrote:
> Zdar,
> mozes prosim Ta upresnit co vlastne chces spravit?
>
> To chces spojit dva rozne vlakna do jedneho ?
Ano.

Naco?
Napr. niektore programy pri reply, forward a pod. sa "vlaknovo divne
spravaju".
Alebo niekedy 2 ozaj ine thredy su v skutocnosti o tom istom a chcem to
mat spolu ...

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com