[linux] FC 5 a yum

Mike mike na spinet.sk
Úterý Srpen 1 11:47:03 CEST 2006

Problem je podla mna v tom, ze baliky jadra (kernel-*) sa neupgraduju
ale instaluju sa paralelne vsetky verzie. Kernel rpm-ko potrebuje dat
moduly do /lib/modules, ktore podla tvojho rozdelenia diskov je na /
particii a napriklad v FC4 ma posledna 2.6.17-tka nejakych 50MB modulov.

Na to tam miesto nemas, preto sa to rpm nenainstaluje. Skus uvolnit
nejake miesto na /. Pripadne pozri ci nemas viac kernel- balickov
nainstalovanych a odstran vsetky ktore nepouzivas. Potom nainstaluj novy
kernel, vyskusaj ho, odinstaluj stary a vrat spat co si odsunul prec z /.

Obsadenost filesystemu sa ti nemeni, pretoze yum/rpm si pozrie volne
miesto dopredu, ak ho nie je dost tak ani nezacne kopirovat subory.

Mike