[linux] IPsec ...

riki phobie na axfr.org
Neděle Srpen 6 14:20:16 CEST 2006

iptables -t nat -A POSTROUTING -s tvojalanka/maska -d !
lankazazyxelom/maska -j SNAT --to-source vonkajsiinterfejslinuxu

tak je mozne ze sa ti pakety smerovane z lanky za linuxom prenatuju na
verejnu adresu a neodidu cez ipsec ale do internetu, pripadne nematchnu
ipsec policy ktoru si zadefinoval.

predpokladam ze ten zyxel to robi automaticky.