[linux] IPsec ...

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Neděle Srpen 6 15:12:18 CEST 2006

Dňa Ne 6. August 2006 15:04 Juraj Bednar napísal:
> Ahoj,

> no, skor nez ti niekto odpovie, vyskusas to.
Prave ze uz som mimo ... a tam kde to potrebujem rozbehat je 45 minut cesty
autom.  Takze preto ta otazka ... :)

> ale ak maskaradujes, tak je to urcite problem.
Stale som si myslel, ze racoon tieto route robi (vytvara sam) ... ale uz mi je
jasne, ze racoon len vytvara sifrovanie medzi bodmi (LANkami).
A Riki asi trafil do cierneho, lebo ja som potom skutocne vzdy maskoval LAN IP
na vonkajsiu IP ...

Kazdopadne diky ...

Ako som pisal ...  Racoon mi nabehol a z druhej strany mi pakety pridu! LARC
som cital predtym, nez som sa do IPsec pustil ;) a ide to...
LEN ... pakety odomna do druhej LAN idu do netu ... a to je ten moj hlavny
problem ... a to som si v LARC nevsimol ... (Riki vsak pravdepodobne ma
pravdu).

>    J.

Marek