[linux] Pomoc pri vybere TV tunera

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Srpen 8 08:38:47 CEST 2006

Pavol Lajciak wrote:
> Chcel by som kupit nejaky TV tuner fungujuci pod linuxom.
> Dolezite je aby mal dobru vstupnu citlivost - som v hornatom terene
> a bol pripraveny na DVB-T a mal aj FM radio.
>
> Toto pre mna splna ASUS TV TUNER MYCINEMA P7131 dual DVB-T + PAL.

Ak by si nechcel DVB-T tak absolutna spicka digitalizacnych chipov je
BT8x8(A) povodne od BookTree, po dvoch predajoch je teraz od Conexantu.
pokial viem tak 878A vedela aj DVB-T, ale nikto ju tak nepouzival. Co
moze byt problem je neskutocne citlivy Samsung Tunner v niektorych
3DEmon kartach.
Philips je o dost lepsi.

878A by mal vediet HW dekodovat Cablecrypt aj Nagravision, len asi
polovica vlastnosti chipu nie je implemantovana v ovladacoch pre zaidny
system..

Peto