OT mail client [WAS: [linux] Re: Problem s rozchadzanim casu, + cdrecord]

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 22:12:40 CEST 2006

hm,
latex.
teraz nemyslim taky ten zo sexshopov, ale napr. ked si spravis a4 v
texu, format book, tak si vsimni ake su kratke riadky a kolko je tam
pismen.
ked si NUTENY behat ocami zo strany na stranu, znizuje sa ti
koncentracia, to je znamy fakt.
ano, zmesti sa mi velavela znakov na riadok, ale hlasujem za tych 80.
j.
ps: tento mail je nasxval skaredo naformatovany... dalsia forma
negativneho prikladu :-P