OT mail client [WAS: [linux] Re: Problem s rozchadzanim casu, + cdrecord]

Pátek Srpen 11 09:31:24 CEST 2006

On 10.08.06 21:27, Peter Chabada wrote:

> Ked som sa uz rozpisal, tak si neodpustim podpichnutie. A mutt nedokaze
> riadok zalomit? Mal som o nom vyssiu mienku :).

Vie, ale vyzera to otrasne. Preco si o mutte mal vysoku mienku a preco nemas?
Pretoze si sa spytal ci ich nedokaze zalomit bez toho aby si mal odpoved?

> Tu by som sa zastal cloveka, ktory pouziva dlhsie riadky. Ked ma niekto
> obrovsky monitor, tak je dost zle, ked z neho vyuziva len uzky pasik.

Moze si zvacsit font alebo kupit uzsi monitor. Hadaj, preco su v novinach
uzke odstavce a je ich vedla seba viac? Pretoze taky text sa cita lahsie.

> Zalamovanie riadkov by mal robit klient, ktory spravu zobrazuje (podobne
> webbrowser). Ak chcem citat maily na mobile a zmesti sa mi tam len 30
> znakov, tak nebudem nutit ludi zalamovat po 30 znakov, ale
> najdem/nakonfugurujem si klienta, ktory mi to najlepsie zobrazi.

Standard je 80 znakov na riadok, tak skus prestat spekulovat o displejoch
mobilnych telefonov.

Mimochodom, hovorime o plaintextovych mailoch, ktore by nemali byt zalomene
tak ako si ktory-ten majilovy klient zmysli ale tak, ako ich odosielatel
poslal. Taktiez by mali byt zobrazene fontom s pevnou sirkou znaku.
Napriklad pre to, aby nebolo pokazene formatovanie plaintextovych sprav.

| To som velmi zvedavy ako |
| "inteligentny" mailovy   |
| klient zalomi tento text |

Ak velmi tuzis po dlhych riadkoch, nainstaluj si klient podporujuci
flowed-format plaintextovych sprav (rfc 2646) a pouzivaj tento format.

Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901